ponedeljek, 24. december 2007

ANA; čestitke vsem trem (postal sem stric)



Sestra Mojca in njen fant Dejan sta kooooončno dobila svojo prvorojenko Ano in s tem naredila strica iz mene. Vsem trem želim veliko zdravja in čim več prespanih noči v sledečih dnevih/tednih/mesecih/letih. Če je to sploh kaka tolažba ob težkih prvih dnevih in privajanju na novega družinskega člana sicer ne vem, ampak sem velikokrat slišal, da ljudje pravijo: Majhni otroci majhne težave, veliki otroci velike težave (torej najboljše še pride). Sicer pa tudi jaz bom kmalu tam. Dojenčki so tako srčkana bitja, da kaj kmalu odmisliš vse hudo, pa magari ob 2eh; 3eh; 4ih zjutraj mar ne,.. (upam, da bo pri meni tako).
Najbolj zanimivo je, da zadnje 10 let poslušamo o padanju natalitete, ampak zdaj je baby booom, ki se torej nadaljuje.

Še enkrat srečno vsem trem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar